Reviews
Nautisch Centrum Scheveningen scoort gemiddeld een 8,5
We hechten veel belang aan de vakantiebeleving en feedback van onze gasten. Daarom tonen we alleen beoordelingen van geverifieerde gasten die daadwerkelijk bij ons boekten en hebben verbleven. Zij gaven hiervoor hun schriftelijke toestemming en worden niet betaald. Beoordelingen worden op geen enkele manier beïnvloed. Beoordelingen met een 6 of lager worden handmatig getoetst en verwerkt. Ze worden niet allemaal gepubliceerd. Het gemiddelde cijfer is berekend uit 128 beoordelingen.
-
Algehele verblijf
8.6 -
Gastvrijheid
8.2 -
Onderhoud
8 -
Schoonmaak
8.1 -
Vakantieverblijf
8.4
Bekijk 128 reviews
nautisch centrum scheveningen in november
De locatie was heerlijk. Uit je raam naar dobberende zeiljachten kijken is ook in november op de een of andere manier genoeglijk. Goede loopafstand naar zee, naar supermarkt, uitspanningen... Geen auto nodig gehad: heel fijn. Het appartement was ruimer dan ik had ingeschat en heel rustig. Dat is een fijne meevaller We zaten met zes volwassen mensen in een achtpersoonsappartement en dat was precies goed. De inrichting oogt wel wat kil/kaal. We zijn diverse keren in Vlissingen geweest (Duinlodge op het Noordzee-resort) en de inrichting van die huizen is echt vele malen gezelliger/warmer. De kasten in de slaapkamer oogden goedkoop en laden gingen telkens spontaan open. In de badkamer (bij de zgn masterbedroom) liep het water uit de douchebak de badkamer in. De afwasmachinetabletten kwamen of niet uit het gesloten bakje, of kwamen er wel uit, maar losten niet op. Het is niet zo eenvoudig om (het was donker en het regende) de goede ingang van de parkeergarage te vinden. Nergens vind je een vermelding van Roompot of iets dergelijks. Gelukkig troffen we nog net een van jullie medewerkers (een mevrouw oorspronkelijk uit Almelo) die ons allerhartelijkst geholpen heeft en ons wegwijs heeft gemaakt. Terwijl ze al op de brommer bij de uitgang stond! Zuinig zijn op dit type medewerkers, zou ik zeggen.
Prima appartement
Prima appartement ook voor minder validen Leuk uitzicht op de haven
Ideaal voor een langer bezoek aan Scheveningen
Een luxe appartement met fantastisch uitzicht op haveningang, zee en lucht. Ontvangst in veilge, afgesloten, ondergrondse parkeergagage door zeer vriendelijke mevrouw van Roompot, die ook de moeite nam mee te lopen naar het appartement om ons daar wegwijs te maken. Bovendien zag ze een niet werkende verlichting en regelde meteen een onderhoudsmonteur, die de volgende ochtend kwam.
Het lijkt soms mooier dan het is
Inrichting van het appartement was aan vervanging toe, installaties niet in optimale conditie ( sommige stopcontacten los, verwarming maakt geluid en het blijkt de de waterdruk onder 1 bar is) diverse elektrische apparaten hebben geen ledje ( wel of niet in bedrijf) gevaar voor kleine kinderen. Verlichting op balkon was defect ( werd niet gerepareerd) en sommige lampen deden het op een moment wel en dan weer niet. Al met al wordt hoognodig tijd voor renovatie. Zo verhuur ik geen woning.
Gezellig weekend
De accommodatie was groter dan we hadden verwacht, alles was aanwezig en de locatie was de ideale uitvalsbasis voor een gezellig weekend!
3 nachten slapen voor bijna 600 euro
We hadden een bed met een oud en/of te dun matras, je voelde de lattenbodem ! Ook de kussens waren aan vervanging toe, veel te dun ! Het enorme grote hoekbankstel is totaal niet geschikt om op te zitten, zeker niet voor 70+ ers zoals wij.
Een weekje Scheveningen.
Het app was prima er waren geen gebruiksaanwijzingen van de apparaten helaas ,ook niet in de app. Verder werd er iedere dag geboord en getimmerd wat niet bevordelijk was voor onze rust ,waarvoor wij gekomen waren. Al met al viel het een beetje tegen zodat na weer een ochtend boren wij op donderdag de spullen hebben gepakt en naar huis zijn gegaan.
Het appartement was geweldig, maar dat er geen eigen receptie is, is super lastig. Dat je eerst naar Vakantiepark Kijkduin moet rijden om de sleutel op te halen bijv. Wij zijn met de auto en dan is dat geen probleem maar anders?!? Het is niet rolstoelvriendelijk in ieder geval. Wij hebben een lastige communcatie gehad door het niet kunnen bereiken van Roompot gastenservice. . Maar wat mij enorm heeft gestoord is de boeking op zich. Ik boekte via Bungalow specials, heb gebeld met iemand van Roompot die het voor mij heeft afgemaakt/geboekt. Ik wilde vroeger aankomen, dat kon niet. Ik had lakens bijgeboekt en opmaak. Stond voor 2 pakketten 43.50 op de rekening, maar opgemaakt waren de bedden niet! Dat werd nooit gedaan zei de mevrouw die onze handdoeken later kwam brengen. Die waren vergeten in het appartement klaar te leggen. Op mijn roompot staat ook vermeld niet dat ik handdoeken en lakensets had bijgeboekt bijv. Daar was dus gedoe om. Toen ik moest bellen omdat mijn man later uit het ziekenhuis kwam dan we dachten, was er wel begrip dat we ipv 10 uur om 12 uur het appt mochten verlaten. Alleen de toegangskaart was toen niet meer geldig en gelukkig was en iemand van het onderhoud die mij weer het gebouw heeft in geholpen toen ik alvast iets in de auto was gaan zetten. Mijn man zat in het appt, helaas gehandicapt nu, ik had mijn telefoon niet bij me, en verbeeld je dat die meneer mij niet had geholpen, dan stond ik in de garage.......
Een midweek in Scheveningen
Moeilijk zoeken naar ingang parkeergarage en parkeerplaats. Dank zij hulp van jullie vriendelijke schoonmaakster is alles goedgekomen.
Satisfactory
It is a very nice place, my children and us had an amazing time there, the apartment is very well maintained and has an amazing view